Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

hňup

2. 2. 2012 16:20
je zajímavý, že spousta dětí z rodin

"etnických čechů" ( pro pochopení i etnikem jsem použil termín, který se často vyskytuje na romea.cz), přestože i jejich uplatnění v pracovním procesu po UKONĆENÍ VZDĚLÁVÁNÍ  je nejisté, se vzdělávají....a paní doktorka by měla léčit, ne psát hlouposti ....

0 0
možnosti
V

vsevedec

2. 2. 2012 16:13
Jiné cesty nejsou?

Vy jste z TOP 09?!!!!! Odpusťe, ale po vašem "projevu" je pro mě vaše strana zcela nevolitelnou (a to bych překousl i šišlavého polodementního knížete),

0 0
možnosti
MK

Martin Kavka

2. 2. 2012 15:39
Omlouvám se

možná jsem o hodně přišel, ale dočetl jsem pouze k tomu, ža nabízí multikulturní prostředí.

3 0
možnosti
MB

mbem

2. 2. 2012 15:45
Re: Omlouvám se

Já sem to vydržel až k Evropským strukturálním fondům :-/

3 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1179x
MUDr. Gabriela Pecková, lékařka, poslankyně TOP09 PSP ČR.
Vše o mne naleznete na www.gabriela-peckova.cz

Seznam rubrik